Az OTP Szép kártyára történő vásárlás menete a következő:
- Tedd a kosárba a megvásárolni kívánt terméket.
- A bevásárlókosár lezárásakor a SZÉP Kártyás fizetés kiválasztásával fejezze be a rendelést
- Addig ne utalj előleget, amíg egy visszaigazoló e-mail-t nem kapod meg tőlünk arról, hogy megrendelt termékek összekészítve kiszállításra várnak (ez általában pár napot vesz igénybe, hétvégén, vagy a hosszú hétvégéken leadott rendeléseknél a következő munkanapon megy ki a megerősítő e-mail)
- A visszaigazolás megérkezése után az OTP portálján ki kell választanod a SPORTMÁNIA telephelyét a szolgáltató oldalán és/vagy az applikációban.
- A könnyebb beazonosíthatóság végett – az átutaláskor – a megjegyzés rovatba kérjük ne felejtsd el beírni a megrendelés azonosítószámát!
- A gyorsabb ügyintézés miatt, küldd el nekünk a befizetést igazoló bizonylatot a shop@sportmania.hu email címre.
- Ha nem a saját kártyáddal fizeted ki a vásárlást, akkor kérjük, hogy a megrendelés után mindenképpen küldd el nekünk e-mail-ben (shop@sportmania.hu) a kártyatulajdonos nevét és a megrendelés számát a könyebb beazonosítás érdekében.
- A futárnál nincs lehetőség Szép Kártyás utánvételes fizetésre!
Az OTP Szép kártyáról az OTP oldalán találhatsz részletes információt.
Ha nem találod a Sportmánia Kft-t, akkor próbálj meg csak "Sportmánia"-ra keresni vagy esetleg másik böngészővel megpróbálni. A kerekedő kiválasztásánál elegendő kiválasztani hogy Megye-Budapest és utána beírni, hogy Sportmánia.
Az MKB SZÉP kártyára történő vásárlás menete a következő:
- Tedd a kosárba a megvásárolni kívánt terméket.
- A bevásárlókosár lezárásakor a MKB SZÉP Kártyás fizetés kiválasztása után a megjegyzés rovatba mindenképpen írd be a SZÉP kártyán található azonosító számot. (nem a kártyaszámot)
- Ez után kollégánk feldolgozza és összekészíti a megrendelésed és hamarosan kapni fogsz egy automatikus email üzentet, amiben a fizetési igényt jóvá kell hagynia. Az ügyiratszámnál a megrendelésed számát fogod látni.
- Miután jóváhagytad a kifizetést, kollégánk átadja az összekészített csomagod a csomagküldő szolgálatnak.
-
Ha nem a saját kártyáddal fizeted ki a vásárlást, akkor kérjük, hogy a megrendelés után mindenképpen küldd el nekünk e-mail-ben (shop@sportmania.hu) a kártyatulajdonos nevét és a megrendelés számát a könyebb beazonosítás érdekében.
- A futárnál nincs lehetőség Szép Kártyás utánvételes fizetésre!
Az MKB SZÉP kártyás fizetésről az MKB SZÉP kártya oldalon találsz részletes leírást.
A K&H SZÉP kártyára történő vásárlás pontos menetéről a K&H oldalán találod részletes tájékoztatást, valamint ebben a PDFben.
Sportmánia elfogadóhely azonosító: 84071882 (elegendő csak az azonosítót beírni a kereséshez és rányomni, hogy "elfogadóhely azonosítás")
Ha nem a saját kártyáddal fizeted ki a vásárlást, akkor kérjük, hogy a megrendelés után mindenképpen küldd el nekünk e-mail-ben (shop@sportmania.hu) a kártyatulajdonos nevét és a megrendelés számát a könyebb beazonosítás érdekében.
Gyakori kérdések:
- Minden Szép Kártya zsebet elfogadtok? - Igen, 2022. szeptember 30-ig a kormány meghosszabbította az átjárás az egyes álszámlák között, így minden zsebből lehetséges a fizetés.
- Ha vásárlás összege több, mint a Szép Kártyán lévő egyenlegem, akkor lehetséges, hogy a különbözetet külön kifizessem? - Igen, az üzletben személyesen vagy banki átutalással. Utalásnál kérnénk, hogy mindenképpen írd be a megjegyzés rovatba az eredet elektronikusan megkapott számla sorszámát és hogy "különbözet"
- Egy vásárlás során lehetséges több zsebből fizetni a vásárlás összegét? - Igen
- Bármilyen terméket kifizethetek Szép Kártyával a weboldalon? - Igen
- Mi történik Szép Kártyás fizetés esetén, ha visszaküldöm a rendelést, mert nem jó a méret vagy nem tetszik a termék, visszautaljátok a vásárlás árát a bankszámlámra? Nem, a Szép Kártyás fizetésnél sztornózzuk a fizetést és az összeg visszakerül a Szép Kártyádra.
- Ki tudom fizetni a futárnál is Szép Kártyával a vásárlás összegét? Nem, a futárnál nincs lehetőség Szép Kártyás utánvételes fizetésre!
A megnövekedett karácsonyi forgalom miatt elképzelhető, hogy kollégáink később tudnak visszajelezni a megrendelésekre, de igyekszünk tartani kiírt szállítási határidőt. Kérjük, hogy ha bármi kérdésed van a rendeléseddel vagy termékekkel kapcsolatban, akkor inkább e-mail-en érdeklődj az info@sportmania.hu címen, mert a telefont nem mindig tudjuk felvenni, ha többen vannak az üzletben és nem biztos, hogy egyből válaszolni tudunk a kérdésedre. Köszönjük szépen a megértést.